Azken urteetan blogaren erabilera hedatu da ikastetxe gehienetan, baina askotan kostatzen da haur hezkuntzan ere erabiltzea. Alde batetik umeen adinak mugatzen du partehartze zuzena egile eta irakurle giza; bestaldetik, haur hezkuntzako gela edo etapako bloga sortu eta kudeatzeak denbora eskatzen du. Proiektu honek ostopo horiek gainditzea du helburua, banakako lana sareko lana bihurtuz.
HELBURUAK:
- Haur hezkuntzako geletan egiten diren praktika onak konpartitzea.
- Haur hezkuntzako irakasleek bloga kudeatzen ikastea.
- Bloga haur hezkuntzako ikasleek ere erabiltzea egiten dutena azaltzeko eta beste eskoletan egiten dena ezagutzeko.
- Gela bakoitzak landareak zaintzen izan duen esperientzia blogan azaldu.
- Testua irakaslearen ikuspuntutik idatzi daiteke, baina interesgarria izango litzateke ikasleen ikuspuntua adieraztea. Ahal den neurrian, ikasleekin batera adostu daiteke.
- Formatoa dela eta, testua osatu daiteke hainbat aukera erabiliz: argazkiak, ikasleen ekoizpenak (irudiak, argazki oinak, muralak...), audio edo bideo grabaketak...
- Landarearen zaintza aprobetxatu daiteke hainbat eduki era globalizatuan lantzeko: ahozko hizkuntza (norbera edo taldearen aurkezpena, landarearen deskribapena...), hizkuntza idatzia (argazki oina, azalpen testua...), matematika (zenbakuntza, neurketa, estadistika...), arte hizkuntza (landare eta jardueren marrazkiak, antzerkiak...)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina